Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Termékcsere / Hibabejelentés / Elállás

Információk a termék visszaküldésről

TERMÉKCSERE

Ha méret, szín, vagy egyéb probléma miatt szeretnéd kicserélni a vásárolt terméket, a vásárlástól számított 14 napon belül bármikor megteheted. A termékcseréhez kérlek, hogy kövesd az alább leírtakat:

  • Jelezd ügyfélszolgálatunknak az info@beautyinthebox.hu e-mail címen, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket. Az üzenet tárgyába írd bele, hogy „Termékcsere”.
  • Az e-mailben írd meg nekünk a visszaküldendő termék vásárlásának napját, cikkszámát, méretét és azt, hogy pontosan mire szeretnéd a visszaküldött terméket kicserélni (cikkszám, méret, szín).
  • Add fel a terméket futárszolgálattal részünkre: Beauty InTheBox Kft. 2013 Pomáz, Liliom utca 28. címre.
  • A visszaküldött terméket kizárólag eredeti állapotában és eredeti csomagolásban tudjuk visszavenni, a vásárlástól számított 14 napon belül.
  • Amint az általad visszaküldött áru megérkezik hozzánk, e-mailben értesítünk és tájékoztatunk a csere termék várható érkezéséről és minden egyéb információról.
  • A csere termék újra postázása Magyarországra ingyenes! (Figyelembe vesszük, hogy a visszaküldéskor a futárt Te fizeted, ezért új szállítási költséget már nem számolunk fel!)

 

HIBÁS TERMÉK CSERÉJE VAGY PÉNZVISSZATÉRÍTÉS

Amennyiben hibás terméket kaptál, küld vissza részünkre, hogy érvényesíthessük a garanciát. Amennyiben a hibát a termék nem rendeltetésszerű használata okozta, úgy a garanciát nem tudjuk érvényesíteni, így nem áll módunkban csere terméket küldeni, vagy pénzt visszatéríteni.

  • Hibás termék esetén kérlek, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak az info@beautyinthebox.hu e-mail címen, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket. Az üzenet tárgyába írd bele, hogy „Hibás termék”.
  • E-mailben írd meg nekünk a hibás termék vásárlásának napját, cikkszámát, méretét és azt, hogy pontosan mi a hibája.
  • Add fel a terméket futárszolgálattal részünkre: Beauty InTheBox Kft. 2013 Pomáz, Liliom utca 28. címre. A visszaküldés költsége a vevőt terheli, míg a csere termék szállítási díja az eladót terheli.
  • Amint az általad visszaküldött áru megérkezik hozzánk, e-mailben értesítünk és tájékoztatunk minden további információról.

Hibás termék cseréje vagy pénzvisszatérítés lehetősége:

Két megoldás közül választhatsz:

  1. A megvásárolt termék vásárláskori értékében csere terméket küldünk, a hibás termék garanciális érvényesítését követően (erről e-mailben tájékoztatunk)
    • ha a készletünkben rendelkezésre áll ugyanaz a termék, akkor ugyanarra a termékre kicserélheted a korábbi hibás terméket;
    • vagy választhatsz a kínálatunkból másik terméket, melynek árából az eredeti, visszaküldött termék árát levonjuk;
    • Mindkét esetben a csere termék újra postázása ingyenes!
  2. A megvásárolt termék árát visszafizetjük részedre.
    • Amennyiben bankkártyával fizetted ki a terméket, úgy a bankkártyádra térítjük meg a hibás termék árát.
    • Amennyiben utánvéttel készpénzben fizettél, úgy kérlek, hogy e-mailben küld el nekünk a bankszámlád adatait, hogy a termék árát visszautalhassuk részedre.

 

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGÁNAK GYAKORLÁSA

45/2014 (II./26.) kormány rendelet szerint a rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelés kézhezvételétől kezdődik. Kérlek, hogy még az elállási időszak lejárta előtt tudasd velünk elállási szándékodat.

A visszaküldött termékeknek eredeti állapotban, eredeti csomagolásban kell lenniük.

  • Ha szeretnél elállni a vásárlástól, kérlek, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak az info@beautyinthebox.hu e-mail címen, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az üzenet tárgyába írd bele, hogy „Vásárlástól elállás”.
  • A vásárlástól való elállási szándékodat NEM szükséges indokolnod!
  • Add fel a terméket futárszolgálattal részünkre: Beauty InTheBox Kft. 2013 Pomáz, Liliom utca 28. címre. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
  • Amint az általad visszaküldött áru megérkezik hozzánk, e-mailben értesítünk és tájékoztatunk.
  • Legkésőbb az áru visszaérkezésétől számított 14 napon belül megtérítjük az áru megvételével kapcsolatos költségeidet (termék ára + termék vásárláskori szállítási költség) Ez abban az esetben is érvényes, amennyiben több terméket vásároltál egy alkalommal és azok közül egyet szeretnél visszaküldeni részünkre.

A visszatérítés módjai:

  • Amennyiben bankkártyával fizetted ki a terméket, úgy a bankkártyádra térítjük meg a hibás termék árát.
  • Amennyiben utánvéttel készpénzben fizettél, úgy kérlek, hogy e-mailben küld el nekünk a bankszámlád adatait, hogy a termék árát visszautalhassuk részedre.

ELÁLLÁS ALÓL KIVONT TERMÉKEK

A 45/2014 (II.26) Kormányrendelet 29.§. (1).bekezdés e) pontja szerint nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból  az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. (Például Fehérnemű kategória minden terméke, fürdőruhák, stb). Természetesen a szavatossági jogok ugyanúgy érvényesek ezen termékek esetében is.

Keresés