Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

1. Van lehetőség személyes vásárlásra az Önök székhelyén?

Webáruház vagyunk, kizárólag csomagküldés útján, online értékesítjük termékeinket.

2. Mennyi a megrendelt csomag szállítási költsége?

Magyarországra történő szállítás esetén mind a GLS házhoz szállítás, mind a GLS Csomagpontra küldés szállítási költsége INGYENES!

Amennyiben Ajándék kártyával vásárolsz, a szállítás ingyenes.

Amennyiben Beauty Meglepetés csomagot vásárolsz a szállítás ingyenes.

Külföldről történő vásárlás esetén a szállítási díjról tájékozódhatsz a Szállítás és fizetés menüpontunkban.

3. Mennyi idő alatt kerül kiszállításra a megrendelt csomagom?

A készleten lévő termékeket Magyarországra történő szállítás esetén 2 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. Külföldre történő szállítás esetén, kérlek tájékozódj a részletekről a Szállítás és fizetés menüpontunkban.

Amennyiben rendelhető terméket vásárolsz, a szállítási idő általában 6-9 munkanap, ezt minden esetben jelezzük a termékek adatlapján.

Ha készleten lévő és rendelhető terméket is vásárolsz egy rendelés leadásával, úgy a csomag szállítási ideje a rendelhető termék szállítási idejével azonos.

Ha a készleten lévő termék sürgős, és szeretnéd, ha 2 munkanapon belül megérkezne, úgy kérheted a rendelésed szétbontását több kosárra. Ebben az esetben a két megrendelés szállítási költsége továbbra is ingyenes!

4. Megváltoztathatom a leadott megrendelésem?

A leadott megrendeléseken már nem tudunk olyan változtatásokat végrehajtani, mint pl. méretmódosítás, szín módosítása vagy további árucikk hozzáadása.

Amíg a csomagodat át nem adjuk futárunknak, addig a kért szállítási módon illetve szállítási címen van mód a változtatásra.

5. Milyen módon változtathatom meg a szállítási cím adataimat?

A szállítási cím változásait addig van mód megváltoztatni, amíg a csomagodat át nem adjuk futárunknak.

Ha szeretnél módosítani a szállítási címen vagy a megjelölt GLS Csomagponton, e-mailen jelezheted az info@beautyinthebox.hu e-mail címre, válasz levélben a tőlünk kapott rendelés visszaigazoló e-mailedre.

6. Ha mégsem tetszik a termék, vagy nem jó a méret visszaküldhetem?

Igen. Biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, valamint az áru indoklás nélküli visszaküldésének lehetőségét. A szerződéstől elállni nálunk a megvásárolt áru kézhezvételétől számított 90 napon belül lehetséges, illetve a megrendelés és a termék átvétele közötti időben is élhetsz elállási jogoddal. Amennyiben az áru az elvárásaidnak nem felelt meg, és nem használtad, jelezd nekünk e-mailen és mi a visszaszállítás gondját-baját és költségét is levesszük a válladról azzal, hogy az általad megadott napra futárt küldünk a visszaküldendő csomagodért! E-mailben légy szíves írd meg nekünk a vásárló és a termék beazonosításához szükséges adatokat. Az alábbi Elállási nyilatkozat segít ebben. 

A visszaküldés részleteiről itt olvashatsz bővebben.

7. Mennyi idő múlva kapom meg a pénzt a visszaküldött termékért?

Legkésőbb a termék visszaérkezésétől és az elállási nyilatkozatban szereplő adatok megküldésétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad megfizetett termék értékét! Nálunk Magyarországra nincs szállítási költség, ezért nem térünk ki a szállítási költségre.

Erről bővebben a Termékcsere, elállás menüpontunkban olvashatsz.

8. Hogyan kapom vissza a visszaküldött termékért járó összeget?

Ha a megrendelt termékért bankkártyával fizettél, akkor a pénzt ugyanarra a bankkártyára utaljuk vissza, amelyről kifizetted az árut. Ha az áruért utánvétellel vagy előre utalással fizettél, akkor a visszautaláshoz kérjük, hogy add meg azt a kedvezményezettet és bank számlaszámot, ahova az összeget szeretnéd, hogy elutaljuk.

9. Egy együttes egyik darabját ki lehet cserélni egy másik méretűre?

Az együttesek darabjai nem elválaszthatóak egymástól és egyes darabjaik nem kicserélhetők. Reklamáció esetében minden egyes darabjukat vissza kell küldeni.

10. Mikor van az ügyfélszolgálat nyitvatartása?

Az Ügyfélszolgálat hétköznapokon 9.00 - 17.00 között érhető el telefonon a +36209612665 telefonszámon.

Kapcsolat menüpontban írt üzenetre vagy e-mailen az info@beautyinthebox.hu e-mail címre írt üzenetre illetve Facebookon vagy Instagramon küldött üzenetekre igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.

11. Mindenképp szükséges a regisztráció a rendeléshez?

Nem szükséges regisztrálnod. Webáruházunkban regisztráció nélkül is leadhatod megrendelésedet. Ám amennyiben 10.000 Ft felett vásárolsz érdemes regisztrálni, mert aki webáruházunkban regisztrál és 10.000 Ft felett vásárol automatikusan berekül törzsvásárlói programunkba, 

A Beauty Club törzsvásárlói program előnyeiről itt olvashatsz!

Tartalomhoz tartozó címkék: Gyakran ismételt kérdések GYIK

Keresés